Wednesday 9 October 2013

Free Trip Ke Korea Bersama Hai O ....Memang Best (Part 1)

I selalu berangan nak pergi melancong ke Korea.Semuanya kerana terlampau fanatik sangat dengan cerita korea (sebab utama pelakon lelaki yang hensem la ). Angan-angan ini dipanjangkan la ke husband i konon nya nak mintak belas kesian bawak i pergi Korea la kan..tapi jawapan yang i dapat sabar la syg nanti kalau ada rezeki kita pergi (dah masuk 5 tahun dah pun i asyik bagi hint). Syukur alhamdullilah selepas masuk bisnes PB bersama Hai O selama 4 bulan i dah berjaya dapat pergi ke Korea ( dalam masa 4 bulan je uolss jika dibandingkan dengan 5 tahun permintaan i) bukan i cakap husband tak nak bawak tp komitmen dia terhadap keluarga dari segi kewangan n masa yang menyebabkan harapan ini terpaksa di simpan..

Kenapa i cakap percutian ke Korea bersama dengan Hai O ni best sangat2 sebab -sebab berikut:-

  • Tiket, penginapan (hotel) dan makan semuanya free coz ditanggung oleh company...(bawa duit untuk shopping je mak oiii...best sangat)
  • Stay dekat hotel 5 star lagi tu. yelah kalau kita pergi dengan keluarga n guna duit sendiri memang tak akan pilih hotel 5 star sebab mahal tapi trip dengan Hai O kita semua dilayan bagaikan VIP
  • Pasal makan pula pihak company memang jaga betul kita semua ni sebab Korea kalau uolls nak tahu makanan yang halal memang susah nak cari n kebanyakannya mahal. ingatkan balik dari Korea boleh la kuruskan badan (ingatkan makan kimchi je) tapi makan ala hotel n banyak sangat pilihan n ofcoz HALAL
  • Tempat yang kita lawati adalah tempat yang bersejarah di Korea dan paling best nya kita orang dibawa ke Premium Outlet (namanya i lupa pulak). Kat sini semua branded item memang murah seperti COACH, MICHAEL KORS, BURBERRY dan banyak lagi la (rasa nak pengsan tengok beg COACH boleh beli dengan harga serendah RM800 je)
  • Paling menarik sekali kita orang dibawa ke LOTTE WORLD. LOTTE WORLD ni taman tema permainan ala macam Universal Studio kat Singapore ( nanti i cerita lebih detail dalam entry lain k)
  • Semangat diantara semua busines partner amat rapat n kami enjoy sangat. sebab itu i pilih busines ni sebab i ada mentor dan juga kawan yang sama-sama nak berjaya.


Pesanan i kepada uolsss kalau nak berjaya dalam bisnes pilihlah bisnes yang kita tahu matlamatnya n kita mempunyai orang yang boleh kita rujuk atau MENTOR..Follow orang yang telah berjaya akan menghasilkan kejayaan juga kepada kita. sempat juga i bagi pesanan penaja haha.

Kalau anda mahu menjadi seperti saya janganlah segan silu untuk menelefon saya di nombor 016-8841823 (Norisma)


No comments:

Post a Comment