Thursday 3 January 2013

INSYALLAH ADA JALAN


Salam semua....tujuan saya ni tiba-tiba nak menulis ni disebabkan saya rasa saya nak berkongsi banyak knowledge yg saya ada, pengalaman, gosip (hehe....ni tak mungkin kot)....

to those yg kenal saya of couse mereka tahu masalah kesihatan yg saya alami sejak tahun 2009 hingga sekarang...kalau boleh saya nak kongsi kan bersama semua org masalah kesihatan yg saya alami kerana niat saya adalah untuk membantu agar anda semua alert dengan setiap masalah kesihatan yang ada pada diri anda....pada tahun 2009 saya telah dimasukkan ke hospital kerana heavy bleeding dan makan ubat utk stopkan period pun masih juga bleeding....saya tak pregnant ketika itu so doktor suggest agar saya buat dnc utk cucikan rahim saya n utk dapatkan sample tisu pada rahim....tidak sampai one week doktor call n suruh saya n my husband dtg asap ke hospital coz mereka dah dpt keputusan ujian pd sample....Ya Allah ketika itu saya rasakan diri saya mcm patung yang kaku  
dan hanya linangan air mata yg membasahi pipi bila diberitahu laporan ujian pd sample tisu pd dinding rahim saya sel cancer n nama saintifik nya saya malas nak ambil tahu coz time tu saya mmg sedih sgt...tp doc beritahu jgn risau itu baru stage pre cancer n boleh diubati bcoz ketika itu umur saya baru 28 tahun n antibodi saya masih kuat untuk melawan n doktor suggest utk makan ubat dalam masa 6 bulan n lihat bagaimana hasilnya....ok nanti saya sambung balik cerita ni ye bukan apa bateri dah low n kena pulak dgn saya ni malas nak ambil charger kat luar bilik.....bye!!!

No comments:

Post a Comment