Wednesday 1 January 2014

Deco for my sewing room

Dah lama nak mengidamkan bilik menjahit sendiri tapi keadaan bilik yang tak mencukupi menyebabkan impian ini terpaksa KIV dahulu hehe.....



di ruang yang sempit inilah tempat aku menjahit sekarang berkongsi dengan bilik menyimpan pakaian kita orang huhu sedih bila melihat keadaan bilik ni sekarang....di sini juga tempat aku menyimpan semua peralatan menjahit( kat bawah meja tu ada lagi barang yang tak tahu nak letak kat mana....)




so aku pun cari idea yang mcm mana nak cantikkan ruang tempat aku menjahit...cari dalam internet dan terjumpa beberapa gambar ini....so bermula la kerja aku uuntuk mengemas dan mendeco bilik menjahit cum bilik menyimpan pakaian hahaha...



so simple but nampak kemas sangat kan uollss.....

korang tunggu tau...nanti aku upload gambar ruang menjahitku yang akan transform menjadi seperti gambar di atas hahaha...

No comments:

Post a Comment