Thursday 17 January 2013

BADAN SECANTIK ROZITA CHE WAN DENGAN PREMIUM BEAUTIFUL?

Sememangnya lumrah wanita inginkan badan yang cantik,slim dan sihat....kalau boleh secantik badan Rozita Che Wan dan juga Dato Siti Nurhaliza....pakai apa saja style baju kat badan dia orang memang memukau setiap mata yang memandang...

Sememangnya mereka juga pengguna Korset Premium Beautiful dan seorang juru make-up artis yang bernama aida dari Damansara menceritakan

" nak tahu sebab apa saya pakai PB first set dulu? Saya seorang make-up artis dan memang bercampur gaul dengan artis begitu rapat di bilik persalinan. Saya begitu terkejut dan teruja melihat dengan mata kepala saya sendiri artis Rozita Che Wan memakai Premium Beautiful set. Patutlah badan dia sangat cantik, slim dan pinggang mcm kerengga....saya begitu teruja sangat nak pakai PB juga! Balim rumah saya search PB dan terus beli tanpa ragu-ragu...Best PB ni kesan dia memang on the spot...lemak makin tipis dan syukur berat maintain"

Kalau nak badan setanding Rozita Che Wan sekarang adalah waktunya untuk berubah!!!!!!

No comments:

Post a Comment