Saturday 12 January 2013

Kenapa Saya Memilih Busines Premium Beautiful?

Ini adalah soalan yang sering ditanyakan kepada saya sejak kebelakangan ini....terus terang saya nyatakan tujuan utama saya menceburkan diri dalam bisnes Premium Beautiful adalah untuk membantu semua kawan-kawan saya dan juga anda semua yang ada masalah dengan KETIDAK SEIMBANGAN HORMON ATAU PCOS....masalah yang sama seperti SAYA.....niat saya adalah untuk MEMBANTU anda semua.....saya dah cerita tentang masalah kesihatan saya dan saya mahu anda semua sentiasa peka dengan masalah anda juga...bagi yang malas nak makan ubat atau dah jemu asyik makan ubat carilah rawatan alternatif lain....bagi saya Premium Beautiful adalah rawatan alternatif yang terbaik bagi saya ketika ini....Masalah yang sering menghantui saya seperti cepat letih, selalu sakit di bhg peranakan, kitaran haid tidak normal, cepat mengantuk, kuat makan tapi kena gastrik juga....sebelum ni, bila  balik kerja saya  dah rasa letih dan kalau  lepas makan malam je saya dah mengantuk...masuk bilik je tidak sampai 30 minit saya dah berdengkur, anak  belum tidur lagi mak dia  dah sampai ke china n siap shopping lagi di Guangzhou (hehe tu mimpi ok).....satu lagi masalah saya ialah sakit di bahagian peranakan....kalau berdiri terlalu lama n angkat barang yang berat saya akan mula rasa sakit.....rupa-rupanya rahim saya terturun itu yg menyebab sakit.....kalau sebut pasal period memang saya pantang dengar orang yang ada masalah ini sebab saya merasai apa yang anda semua alami... setiap kali period saya memang sering ambil mc atau sick leave ye ( kalau kat opis lama memang dah tahu sangat) kerana saya memang akan demam dan sakit seluruh badan......Tapi syukur ke hadrat ALLAH s.w.t kerana sejak saya pakai PB saya dah tak letih ....tido pun sekarang pukul 11 malam paling awal, tak ada lagi  husband tengok muka masam( muka masam sebab sakit perut).....period dah ok dan yang paling penting TURUN BERAT BADAN 2KG dalam masa 2 minggu......mmg saya tak boleh gemok dan saya tahu  tapi saya dah malas nak makan ubat kurus or makan metformin yang doktor bagi.....sekarang sejak pakai PB saya makan apa yang saya nak n sekarang saya dah boleh makan semua makanan kegemaran  dalam kuantiti yang sedikit sebab bila pakai PB nafsu makan anda akan berkurangan...bila nafsu makan berkurangan maka berat badan pun kurang hehe.....

Disebabkan semua di atas itulah maka saya telah berani dan yakin untuk menceburkan diri dalam bisnes Premium Beautiful ini.....saya mmg ada background bisnes n sapa yang kenal saya memang tahu saya ada butik pakaian sebelum ini.....Memang orang akan fikir negatif  ketika itu dan mula lah bermacam pandangan negatif yang saya terima...mampukah engkau nak buka butik?....eh mahal la sewa kedai tu?....Nanti rugi?......Kemampuan saya dipertikai oleh segelintar orang dengan alasan saya tiada pengalaman.....so saya cabar diri saya sendiri n i told myself that i can do it i don't care what people want to say about me?.....siapa yang nak berjaya kena cabar diri sendiri untuk melakukan sesuatu yang di luar jangkaan orang....jika kita tengok semua yang berjaya dalam bisnes adalah orang yang zero knowledge dalam bisnes tapi mereka belajar tentang bisnes dari org yang berpengalaman....ilmu is important dan bukannya kata-kata negatif or pandangan orang yang lemah n tiada keyakinan diri.....saya berjaya buka my own butik n i can manage to handle it until i move to Johor.....saya terpaksa mengikut suami yang baru dapat kerja di Singapore.....saya jual butik tu dengan perasaan yang amat sedih.....segala penat lelah saya selama dalam memajuakan butik itu adalah pengalaman yang amat bernilai.....saya dah buktikan kepada semua orang yang dulunya tidak percaya dengan kemampuan saya untuk menguruskan perniagaan akhirnya terjawab apabila butik saya mendapat sambutan dan bertahan selama setahun lebih( terpaksa tutup kerana berpindah ke Johor) 

Dengan pengalaman yang saya ada juga saya ingin kongsikan kepada anda semua dalam blog ini.....bisnes Premium Beautiful lebih mudah dari bisnes saya dahulu kerana bisnes ini kita hanya kena keluarkan modal SEKALI sahaja seumur hidup dan menjualkan PB ini kepada wanita yang mempunyai masalah kesihatan dan juga wanita tang ingin cantik......Amat simple dan mudah.....Anda boleh buat bisnes ini secara sambilan dan tidak menganggu kerja hakiki anda.....Paling best ialah  kerja sambilan ini gaji nya masuk tengah bulan dan gaji hakiki pula masuk hujung bulan.....belum benefit melancong secara percuma lagi, tak lama lagi company nak bawa pergi SHANGHAI....INSYALLAH ADA JALAN...Kuasa bertindak ditangan anda...dan bisnes ini adalah bisnes kawan tolong kawan dan bukannya bisnes engkau buat kerja engkau dan aku pula tidur.....Renung-Renungkan lah dan selamat join bisnes ini :)

No comments:

Post a Comment