Friday 1 November 2013

Rahsia Dagu Runcing

Tetiba je rasa nak post pasal dagu runcing pulak. Bukan apa aku post gambar aku dekat fb n instagram. pastu member aku komen pulak beritahu dagu aku nampak runcing dalam gambar tu...



Jaket tu aku beli kat Butik PROMOD & skirt pula NICHI.

Sebenarnya dagu aku nampak runcing sebab teknik membelit selendang yang memain peranan hehe...bentuk muka aku ni sebenarnya 'bujur telur' (arwah bapak aku yang beritahu dan aku pun tak tahu mana datangnya istilah bujur telur tu :)..Kalau aku tak pakai selendang bentuk muka aku nampak bulat. Sebab itu aku suka pakai selendang dari pakai tudung yang ada awning tu. Selain itu, aku amalkan juga makan stemcell n collogen ( orang kalau 1st time jumpa aku selalu ingat aku masih sekolah lagi....ohhh syoknya hatiku ini bila dengar). Awet muda la sangat haha..Aku rasa sikap memain peranan juga.Aku ni happy go lucky punya manusia. aku jarang nak marah dengan member aku (kecuali husband...bukan apa dengan husband saja je cepat merajuk bila dimarah sebab nak bermanja hehehe)

Jadi jangan la korong ingat aku ni buat apa2 dengan dagu aku ye....tak la seruncing erra fazira or umie aida ok....Biasa je aku tengok....untuk kesihatan korang boleh cuba makan stemcell n collogen sebab kedua-duanya bagus untuk kesihatan dan kecantikan luaran dan dalaman. Terus terang aku cakap yang kulit muka aku lebih tegang & nampak glowing dari dahulu (dulunya selalu je orang tegur muka aku nampak kusam & tak bermaya tapi sekarang ramai yang tanya aku pakai produk apa untuk kulit muka)....Sebagai wanita kita kena la jaga kesihatan  dan juga kecantikkan. Mesti korang tak nak husband dan boyfriend korang tengok perempuan lain kan. So akhir kata dari aku jaga lah kesihatan dan kecantikan dari sekarang...bye


No comments:

Post a Comment