Wednesday 25 December 2013

happy holiday :)

Happy holiday!!!!

we wish u a merry christmas, we wish u a merry christmas n a happy new year...merry christmas to all my friend n happy holiday uoll.....cuti christnas aku n husband n ank aku apa lagi pergi shopping la hehe(tak abis2 dengan shopping)..aku sebenarnya nak cari handbag color hitam sebab bla aku tengok koleksi handbag aku langsung tak ada color hitam...of coz yg banyak color pink la kan sebab aku kan fanatik dgn color pink...so pencarian pun bermula...


i really love this handbag from Charles & Keith, color cream n pink je tinggal...warna hitam dah out of stock huhu (sedih akak tau)..


Yang ni pun aku suka, jenis hobo bag n color hitam n sangat simple from kak Dorothy Perkins..sesuai la dengan aku yang suka nak bawa byk barang walaupun barang tu tak penting :)

Semata-mata nak cari bag aku perjalanan kita orang dari Johor Premium Outlet sampai ke Singapore in ONE day..tapi berbaloi sebab akhirnya akak dapat beli kedua-dua handbag ni(mula-mula nak beli satu je tp bila husband cakap dia bayar aku terus tersenyum lebar kegembiraan)....


ni pulak gambar anak aku sibuk nak cuba beg juga....beg tu dah sampai ke kaki sayang mcm mana nak pakai ...ermm begitu la perangai anak aku sebijik macam mak dia suka nak lawa lawa...



No comments:

Post a Comment