Sunday 22 December 2013

Universal Studio Singapore & Orchard Shopping Centre

Hari sabtu lepas sempat pergi ke Singapore 2 hari....1st day pergi Universal studio dan last day kita orang shopping kat Orchard...Best sangat sebab singapore great sale memang berbaloi kalau nak shopping...yelah kalau korang pergi H&M baju  harga dari $10 sampai & $30 dollor je....aku memang pantang tengok H&M ni...kalau boleh semua aku nak beli nasib my hubby ada(semua baju yang aku nak beli kena tunjuk kat dia dahulu sebab dia yang bayar haha)....cuma yang tak best bila part nak fitting baju na bayar terpaksa berbaris panjang (aku ni tak suka kalau bab berbaris panjang ni)...

Sama juga first day pergi ke Universal Studio disebabkan hari sabtu dan school holiday suasana di USS memang sesak sangat( macam-macam bau ada :( aku memang rasa nak muntah pun ada nak pengsan pun ada)

Suasana christmas memang terasa sangat kat USS


Baju akak sama color dengan pokok christmas kat belakang haha...

Hari kedua kita orang pergi area Orchard Road untuk shopping yeaaaa!!!!orang yang paling happy of coz la akak hehe...H&M, Forever 21, Zara memanggil je nama akak...sepanjang perjalanan tu kerja kita org ambil gambar je....yelah suasana christmas di Singapore memang best..christmas decor dia orang mmg cantik n dia org buat sepanjang jalan Orchard Road tu...


My love, my mother in law, my anak aku tido time ni so dia kat tepi tu je hehe

I really love the combination color of my outfit that day...bright yellow + brown n aku selitkan sengan sedikit hitam sebab tu la ku pakai leopard shawl tu...

Next year insyaallah nak pergi lagi...yeehuuuu!!!!!

No comments:

Post a Comment